torsdag 30 december 2010

DAGENS VACKRA ODD MOLLY: UTENA T88

Idag har jag äntligen lite ledigt....behöver verkligen varva ner. På mig har jag ett vackert fynd från Nina B:s fina butik. Blixtsnabb leverans och bra REA med 40% på hela deras fina sortiment. Har varit tokförtjust i denna vackra tunika men dragit mig för att köpa denna, den känns liksom lite ofärdig för det priset som de tagit för denna.
Här kör jag en "Josanne", dvs kör denna med Chrysalis Minigown i svart under.


Kan inte låta bli att smått iritera mig på de lösa trådarna vid halslinningen....VARFÖR Odd Molly??

Även nertill är det ofållade, grova kanter.

Tyvärr glippar denna tunikan vid bysten när man rör sig eller lyfter armen för att fota ;-D
Nu ska här planeras för nyårsfirande imorgon. Vi firar hemma med goda vänner, god mat och god dryck...mysigt att slippa åka taxi en dag som nyårsafton.
Ha en fortsatt bra dag!
KRAM!!

4 kommentarer:

  1. Sååå fin den var på dig!! Du är den andra Molly-bloggerskan som jag ser ha denna vackra tunika!! Varför är det inte fler som har fallit för den tro?? Den är ju underbar!! Jag har 2!!
    Kan hålla med om att den glipar lite vid brösten så man måste ha något under. Jag tycker den är supersnygg till jeans, prova det!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Utena Tunic has 35% off at Bohemia
    http://www.bohemiadesign.co.uk/odd-molly-utena-t88-tunic-448-vintage-grey-p1616
    Happy Christmas!

    SvaraRadera
  3. Det var lustigt! Jag har precis nyss varit på affären och hämtat paket från RoS med exakt denna tunika och färg, och nyss provat den! Jag har storlek 3. Visst glipar den runt bysten och "kragen" är ganska vid, men annars passade den nog exakt på mig. Lite trång att ta på tills jag upptäckte dragkedjan... Med mitt breda axelparti är det alltid lite risk för trångt längre ned men det funkade. Inga lösa trådar. Nöjd!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  4. Ja den är superfin, har den också, fast i powder. Den är en av favvosarna, men inte hunnit med att fota den:).
    /K

    SvaraRadera

<3 Tack snälla för din kommentar <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Annonser

ANNONSER